Dan före doppardan

Självklart när jag hade skrivit klart inlägget la internet ner och raderade allt jag skrev!
Irritderande, så nu förkortar jag allt istället..
Dan före doppardan, jätte stressigt som nästan alltid.. Baka, julpynta, städa, julhandla.. ja ni vet vad jag menar..
Sedan skickade man några julkort man gjort i photoshop själv i sista sekunder till vänner :)
Tycker det uppskattas mer o få ett eget hemmagjort kort som e fint gjort än ett vanligt man köper..
För de man gör själv har man lagt tid på o de visar ju att man verkligen försöker..
Ska visa ett litet julkort senare.. Puss

Åsikter
Postat av: Sara

Helt sant, de uppskattas mer. :D

2008-12-23 @ 19:30:00
Postat av: Clara Sjögren ♥

Åh vad bra :D



GodJul!!<3

2008-12-23 @ 20:55:16
Blogg: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: Tommy

Jaa klart man gör de å sen är de ju tanken som räknas så..=)

2008-12-23 @ 21:48:50

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0