Dumma rygg

Idag blev det och handla lite i norrtälje, åkte in lite sent så allt va typ stängt..
Köpte "massa" smått o gott:) Kanske kommer upp lite diverse grejer..
Blir nog imorgon då jag ska sova snart, vart på dåligt humör hela dagen.
Dessutom blir det inte bättre av att ha ont när man andas i lungorna och att det
värker i ryggrad/skulderblad/nacke.. Vare sig jag sitter, ligger eller står..
Känns som nån försöker pressa ut en kniv inifrån och ut genom ryggen varje gång jag andas, AJ! ;'-{
Va så när jag vaknade imorse, bör nog kolla upp det. Eftersom jag kan knappt röra armen ens, för då
sprakar och knakar det i hela ryggen (SCARY!!).. Och att massera tror jag bara gör saken värre, speciellt då
jag tycker att det kittlas.. Tror jag ska ta en värktablett (endå fastän jag verkligen hatar det, men jag lider verkligen!)
och hoppas på att de blir lite bättre iaf..
Puss o hej!


Åsikter
Postat av: Sara

Blev fan orlig när man märkte hur ont du hade ju.:(

2008-12-19 @ 16:51:07

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0