Frågor! ;]

Namn: Josefin Martina ... Lindqvist
Född: 1994
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar
Tror på: Kärlek & att om man kämpar så vinner man tillslut
Tror inte på: Gud
Roas av: Människor?:P
Oroas av: Framtiden
Stolt över: Finns ju en hel del saker, faktiskt
Missnöjd med: Jag vet inte riktigt
Skulle aldrig: Ta självmord & vara otrogen
Okänd talang: Det du!
Mina bästa egenskaper: Har världens bästa humor
Mina sämsta egenskaper: Mitt humör, en aning envis också
Drömmer om: Happy ending lite
Ser: Ser med ögonen
Lyssnar på: Blandat, jag har ingen speciell musikstil
Förebilder: Vet inte riktigt
Årstid: Sommaren/hösten
Motto: What goes around comes around

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0