Hatar otrogna!

De hade varit tillsammans i 6 månader och det skulle de fira med vänner. Flickan och Pojken var i tonåren och festade mycket, visserligen var det inte mycket fylla men mycket röj. Festen slutade med kaos, flickan letade i lokalen bland människor efter sin pojkvän. Hon fann honom i soffan tillsammans med hennes bästa kompis, de hånglade. Flickan tappade kontrollen över sig själv. De befann sig på fjärde våningen i ett bostadshus. Flickan sprang ut till balkongen, hon kollade bak in mot lägenheten och såg sin pojkvän tafsa på sin bästa kompis. Flickan grät mer än vad hon någonsin gjort tidigare, hon klarade inte mer, hon hoppade, dog..

Är du emot otrogenhet?



Åsikter
Postat av: Tommy

Klart jag är emot otrohet! Går att förlåt säger vissa.. Men jag vet inte jag..=/ Är ju inget nån skulle vilja uppleva själv. Folk som är otrogna borde verkligen tänka på hur de skulle må om de hände dem.

2008-12-03 @ 21:23:35

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0