Helgen + Söndag

Har verkligen inte orkat uppdatera,  i helgen blev de ganska lugnt, fredagen va ganska död.
Lördagen drack jag lite hos en polare med några till.. Det var kul, trots jag var sjukt trött! Hade ju gått upp
klockan 8, kom i sängs 4 ungefär.. Och idag, har pluggat, gjort Brun-Utan-Sol, så snart är det dax för ett varmt bad.
Usch är inte på bra humör, "vissa personer" är alldeles för bra för att förstöra för folk denna gång mig tråkigt nog..
Sen mår jag inte så bra idag heller :( Men det är bara och försöka va positiv.
Bilder kanske kommer imorgon eller nåt, orkar inte nu!

Puss

Åsikter
Postat av: Sara

Hoppas det är bättre med dig nu, och att personen i fråga som gjorde dig på de humöret vart lite.. Snällare sen senast. kanske var jag.. hm;P

2008-12-17 @ 17:09:12

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0