Nästan klar

Nästan klar då!! Bakat massa.. Återstår bara lite städning..
Alla grejer som skulle komma in hoppas jag på o orka slänga in senare då jag inte kommer blogga vidare mycket imorgon tror jag.. Sedan har jag planerat att göra en sammanfattad lista av år 2008 :)
Här kommer ett litet julkort från mig till er för ni é så snälla med alla kommentarer och läser min blogg:D



Nu måste jag återgå till de jag gjorde.. Inte tid o sitta här egentligen..
Alla bara gormar o skriver elaka saker för alla e stressade dagen innan jul!
Måste alla va så jävla elaka?! Alla svenskars julhumör tar kål på mig.. Bli lite snällare! Förstår att man har de stressigt men de e väl inte mitt fel? Jaja, nog om det, får muntra upp mej själv me godis o sådant.. Hej (: <3

Åsikter
Postat av: Sara

God jul o gott nytt år på dig också syrran! ;D fint "kort"

2008-12-23 @ 22:30:24

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0