Onsdag

Godmorgon! Sovit gott? Jag har :)


Kom bara på en tanke som dök upp, den kamera jag fotar med heter: Casio Exilim EX-Z12..
Den tar jätte bra och skarpa bilder, en fördel att när man ska fota i speglar brukar man oftast se blixten
men med min så kan man göra så att man ställer in så de inte blir nån reflex, skit bra, asnöjd med den!

Iofs bara 7,2 mpx och ansiktsigenkänning, antishake & Youtube capture mode:)
Helt  okej pris då jag köpte den när den var ny, låg runt 2500:-

Senare idag kanske det kommer upp några saker, men de är bara o hålla ett öga öppet..
Ska iaf käka frukost nu och gå ut med hunden, sen ska vi nog lägga oss nerbäddade i soffan och kolla tv/film, helt mys!
Vem pallar ha high life på morgonen? Not me..

Åsikter
Postat av: Sara

Väl använd o bra kamera. ;p

2008-12-05 @ 19:57:31

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0