Till minne av 2008

Längtar tills 2009, en ny bra start, början på ett nytt år, göra saker bättre ja ni förstår nog..
Nu när man lixom tänker tillbaka på året som nästan gått så är det fullt utav pinsamheter, dåliga saker, tråkiga stunder, ja alla brister.. Sen finns de ju självklart helt klart minnesvärda stunder som jag alltid kommer minnas, därför vill jag säga redan nu: Tack för världens kaotiska år 2008, ska minnas det väl!

Citat: " I love you today as i have from the start, and I´ll love you forever with att of my heart"


Tack för att internet finns, hur skulle jag överleva utan det, man märker verkligen hur beroende framkallande det är!
Internet är fan paradiset!


Sakerna jag lovade lägga in idag:

Har ni hört talas om synvillor? De är så grymma, helt coolt att man kan lura ögonen egentligen^^

Har ni sett dessa cola/fina jeanstights från Gina Tricot?


Nåt som kommer köpas + vinterjacka vilket kommer upp på bild oxå men inte nu!:)

Bakade pepparkakor ju förra veckan, här är 1 bild!:)
Parken utanför när det var PYTTE PYTTE lite snö:)


Här kommer lite "pussbilder"







Alla bilder är vackra på sina sätt, vad tycker ni?

Måste bara berätta om filmen jag såg: A walk to remember.
En sorglig men skit bra film, får betyg 5 av 5.

Åt pizzor häromdagen^^

Familje pizza

Grandiosa pizza

Det var väl allt, nu ska jag hoppa i ett varmt bad och gå och sova!
Puss ♥


Åsikter
Postat av: Sara

Fina bilder. Tror du skulle passa jätte bra i jeanstightsen. :)

Jag har en bild när d e emer snö här utanför.så fint

2008-12-08 @ 21:29:10

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0