Blir så less, suck!

Fattar inte varför en "anonym person" skickar dessa elaka och konstiga frågor?
Skaffa nåt bättre och göra än att ställa så idiotiska frågor.. Jag vet faktist precis vem du är.
Blir så less på människor som inte har annat för sig än o bete sig som en idiot.
SKAFFA EN HOBBY! Det e faktist ganska störande, sånt som får en att vilja sluta skriva.

MEN DET KOMMER JAG INTE GÖRA, FÖR JAG GÖR PRECIS SOM JAG VILL!
IDI*T!
 Tur man väljer om man vill publicera sina kommentarer.. Annars vore det lite synd..
Men tack och lov att de finns människor som muntrar upp en och är snälla, TACK TILL ER!



Från en sak till en helt annan.. Sov tidigt igår, blev runt 18.30.. Slocknade snabbt som satan..
Nu orkar jag inte skriva mer, ska dra och käka nåt, hörs senare kanske, beroende på humöret..
 

Åsikter
Postat av: Sara

Alltid vissa som njuter av att vara elaka, men kan tydligen inte stå för det.

2008-11-06 @ 18:34:24

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0