Bloggdesign - Bloggupdate

Det där om att min blogg skulle göras om, få finare design osv.. Verkar inte hända ett skit med det..
Tjejen som skulle fixa den verkar ljuga och inte hålla de hon säger, den skulle vart klar för 3 veckor sen..
Och varje gång kommer hon med ursäkter och har inte vart inne på msn sen dess..
Förra veckan fick jag höra: sidan är klar, men har ont i huvudet så jag lägger in den imorgon kl 17.00..
Jag ba: okej, men sitt inte vid datan nu då.. tycker de e lite mysko, nästa dag hände fortfarande inget..
Om jag ska va ärlig tror jag inte ett skit kommer hända, men då behöver man ju inte säga de, man ska inte säga
nåt man inte kan hålla, hatar såna människor! USCH..

För igår skrev hon en ganska elak kommentar om min modellbild, man ba nämen hej, tack vad händer med sidan då?
Hah, loser.. Kom igen.. Inget illa menat men vafan kommentera kan du göra, och va borta 1 vecka och säger att du vart på sjukhus som inte e sant, sen dyker du upp bara sådär, ge dej människa! :S


Åsikter
Postat av: Tommy

mjaa,, konstiga människor finns de..=/

kanske va avundsjuk...?

2008-11-13 @ 17:04:37
Postat av: Sara

jo är ju lite underliget, varför säga att man ska göra de överhuvudtaget om man nu inte tänkt göra ett skit? .. o säga att man ska göra då o då.. men händer inget. jadu ibland undrar man.

2008-11-13 @ 19:06:49

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0