Måndag + 27:e

GLADA NYHETER!!!
Måndag blir det att åka in till stockholm och fotograferas av fotografer, sminkas av make-up artister och stylas av stylister..
Säger bara: fyfan vad kul! längtar grymt mycket, de kommer bli askul! Få massa fina bilder.. Kommer ju se riktigt professionell ut !! Och för den delen är det helt gratis, iofs beror på, kan komma tillkostnader, men de är beroende på vad man ska ha utom det som erbjuds och är gratis.

Åh kan inte få det ur tankarna, det är inte så länge kvar tills jag får hem hunden bara 19 dagar kvar, sköt fram det 2 dagar, iofs, de låter inte så länge, men när man väntar på något känns allt som en evighet, när dagarna bara gick så flög dom iväg..
Och bli fotad av personer som kan fota haha! ;P (INGET ILLA MENAT)

Styling - Make Up - Foto



 

På sidan där jag läste om att bli fotograferad stod det såhär:
Vi hjälper dig med att ta fram dina allra bästa sidor. Du får olika sminkningar och en stor variation på bilderna, ca. 200 bilder att välja emellan. Tid ca. 4 timmar




Nej nu ska jag gå och lägga på en ansiktsmask, sedan ta ett varmt bad och sitta framför tv:n o käka nåt gott och mysa med katterna vilket jag gör alldeles för ofta .. Men that´s life;)

PUSS!!

Åsikter
Postat av: Sara

Tror de kan bli ritkgit kul de där, spec för dig som gillar sånt. :D

2008-11-07 @ 17:52:17

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0