Nyfiken..

För er som har fått fel uppfattning om mig..
Jag är inte kaxig, det är bara försvar.
Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit.
Jag älskar många, men en del lite mindre.
Jag är kär, men bara i kärleken.
Jag snackar inte skit, jag säger bara det som är sant.
Jag är inte egoistisk, bara självsäker.
Jag är inte elak, bara ärlig.

Så, learn it, love it, live with it! Det är så det kommer vara, vare sig ni vill eller inte.

Sen har jag en fråga, jag undrar om ni tycker jag ska lägga in en översättare, som kan översätta på massa olika språk..
Lämna kommentar om det!




Har sett att många bloggare har gjort detta, så jag gör det jag med! För jag är nyfiken på vilka som läser min blogg. :) Det finns ju sjukt många som inte kommenterar, så jag vet ju inte vilka ni alla är. ^^

Så vi gör så här:

Skriv ert namn (eller kön, om ni inte vill skriva ert namn), ålder och vart ni bor.. Ni kan ju skriva i vilken stad, men bor ni i Stockholm så kan ni skriva vart i sthlm också! :) Om ni har lust kan ni skriva hur ofta ni läser min blogg också! T.ex. "Berta 75 år, Nacka, läser din blogg varje timme" ;)

Puss på er! Hejs..

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0