Söndag söndag..

SÖNDAGSTRADITON:

Usch tråkig dag, söndag..
Helt seg, inte gjort ett knop idag! Kommer inte göra nåt heller..
Kanske bloggar mer senare, och kommer in med bilder och lite sånt..
Får se, orkar inte mer nu!!!!!!!!!!!!
Hejdå ♥

Åsikter
Postat av: Tommy

Hm, va ett tag sen jag skrev nåt till dig här nu..=/ Skyller på att jag inte haft några pengar eller nåt..=P Hehe som om jag skulle sitta me ett gammalt modem..=P

Men men, alltid kul å läsa din blogg..=)

Synd att vissa inte har någe bättre för sig än skriva massa skit.. Men de har väl me dåligt självförtroende, vilja bli omtyckt eller nå liknade.. Men inte rätt för de!

2008-11-09 @ 20:01:25
Postat av: Sara

Väntar på bilder nu då. ;p

2008-11-10 @ 12:34:32

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0