Söndag/Måndag

Höll på o glömma min traditon!  haha..
De vore ju en skam :) Tyvär råkade jag radera min dagens outfit ;'(
Kan bli en annan dag.. Ni får en bild på min kära syster och hennes kille istället :P


kina o micke

Puss puss, hon ser lite frånvarande ut :D



Hur mår ni? Jag mår ganska bra.. Har lite tråkigt bara, sitter och bloggar me lite musik i bakgrunden..
Vet inte, kanske blir lite serie, det är så himla spännande just nu! Jo, de blir det nog, ska ta nån macka &
glo lite serie..

Vet inte hur de blir med dagens fråga, ni får faktist tycka lite nu, ska de bli av eller inte? Skriv vad ni tycker!
Imorgon kommer jag skriva lite om mig själv, kanske en dagens outfit, om ett test och om mina krämer jag använder.

Men ni får ha de så bra..
Kram

Åsikter
Postat av: Sara

Hehe så söta dom var där. :D Tycker du ska ha en dagens fråga. ingen annan verkar ju svara på de så. ;)

2008-11-03 @ 18:48:11

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0