Timmar, minuter & sekunder återstår.

Inte alls länge kvar nu tills jag får hämta lilla Tiwa imorgon!
På ett ungefär: 7 timmar... Ska alltså hämta lill gumman runt 12 tiden däromkring.
Så innan blir det och handla hundmat, annars har jag redan allt hemma klart och färdigt..
Typ druckit 4-5 redbull så kan inte sova ;( Jävla drygt..

Har inte direkt nån o prata med, för alla normala människor sover typ nu.
Usch, hatar mina fucking sömnproblem.. Och den här dagen gör det inte bättre,
saknaden av en viss person och sen oxå vänta på lille vovvsingen.. Blir galen..



Jaja blir väl o smörja in sig i sin body lotion nudå.. Den luktar jätte gott..


 


Intimately Beckham.


Va ett tag sen om jag skrev om katterna mina, men alltså, ja dom är väl som alla andra.
Får nåt cp-ryck då och då typ kutar 500 varv runt i lägenheten o hittar på massa bus och dumma grejer.
Dom kommer nog inte tycka om hunden, inte i början iaf, men dom vänjer väl sej..
Hade ju 2 katter förut och en scäfer/rottwailer, funkade hur bra som helst. Iofs var han sjukt snäll.
Men nog om det, tror jag ska hoppa i sängs.. Imorgon skrivs det om Tiwa och lite annat..
Ni får se vad som händer, kan iofs inte lova jag kommer uppdatera, kommer säker va skit upptagen.
Men håll ett öga öppet iaf, man vet aldrig..

Puss på er!

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0