Torsdag/Fredag

"Efter regn kommer solsken"

" - Hawaiian Tropic - "

- Hawaiian Tropic Coconut Oil SPF 0

- Hawaiian Tropic Beach Glow
Båda ligger runt 90 kr:- 

Vad tycker ni om märket? *lämna kommentar*
Ni som endå läser, kanske dags o lära er o lämna en daglig kommentar iaf!
Det uppmuntrar, speciellt när man inte direkt mår jätte bra! ;(



Har ni hört talas om ett ställe där man kan käka som heter SUBWAY?
Super goda mackor har dom iaf, blir ju jätte hungrig av att bara tänka tanken!!
Man säger vad man vill ha på finns massa olika förslag och så gör dom den, mycke godare än hemma enligt mig..!
Riktigt stor och redig macka, har för mig dom inte kostade så jätte mycket, kanske 50-60 beroende på allt man ska ha i.
Saknar faktist och käka där lite...



Jag och Tiwa har precis kommit hem, va ute på en liten promenad och busa i snön, hon darrade ju som ett litet asplöv stackaren, så liten o frusen, hon vill ju nästan inte gå ut, hon började faktist gråta förut, tyckte lite synd om henne..
Men hon behöver ju faktist göra sina behov.. Kom fram en tjej och hälsade på henne, hon blev typ överlycklig!
Kommer in några bilder på henne imorrn kanske, får se om jag orkar/har tid..
Ska träffa syrran och några andra imorrn, handla lite oxå..
Idag var man och firade en "kompis" som fyllde år.. Tårta och kakor, blev proppmätt..
bilder på tårtan kommer oxå sen^^

Men nu tror jag att jag ska smörja in mig med min nattsalva och dra och lägga mig.
Ni vet morgon/kväll salva till ansiktet så huden återfuktas och andas bra på natten när man sover.
Dom kostade typ 600 spänn, och små är dom oxå, men jävligt dryga och helt klart värt priset.
Kanske blir lite brunkräms salva oxå, får se om jag orkar..
Det är: NIVEA self tan spray för kroppen, sen NIVEA self tan lotion för kropp o ansikte.
Ska nog bara käka lite först o sen ge Tiwa lite frukost/välling..


Bara några bilder först!

En första gammal "dagens outfit"


Gråa tights med en svart enkel tunika och en mysig halsduk.

Min gamla fina skola, *sakna* ;-( Sjukt att sakna en skola jag vet, men den var bäst!

Rosa som fan var den, va första fotot jag tog med min mobil. På Ikea.

På kolmårdens "Marine World".

Love music, hah, gammalt med kassettband! =)


-
PLAYBOY -


Ska köpa, hah lite grymt täcke..

VILL HA ;'-{ Playboy sko = fiiiin. Dock jävligt hög klack!

Godnatt nu, nu ska jag och Tiwa gå och äta sedan sova! Mer imorgon..
Puss

Åsikter
Postat av: Tommy

Tror faktiskt jag har sett de där märket förr..=) Men att man kunde käka mackor där har jag mog aldrig haft nån tanke på. Men de låter ju väldigt gott=)

Haha,, tänk om jag skulle ha ett sånt där täcke hemma..=P Nej inge jag skulle ha.. Men de va snyggt å skulle nog passa fin fint i din säng=)

2008-11-28 @ 07:35:04
Postat av: Sara

Inte kul att bara få kommentar av mig. Så jag säger inte så mkt denna gång. även om du inte pubilerar kommentaren har jag iaf skrivit något. ;p

2008-11-28 @ 17:16:12
Postat av: Sara

e sak bara. har du ätit på subway? ja fick en länk om de stället. såg ut o va skitgoda mackor .

2008-11-28 @ 17:19:04

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0