Rawr ;>

Imorgon kommer texter, hemsidor m.m. Orkar inte nu. Vill bara sova.. ZzZzzZzzZz..
GODNATT!
+ Här kommer bilder istället.



Mig x 3
Jag x 3

Gott?
1:a bilden; Jameson, whiskey. 2:a bilden; Arton 56, öl. 3:e bilden; Grogg, passoâ, tranbärsjuice, apelsinjuice.

KÖPTISCH!
1:a bilden; Rimmel London - Vinyl stars mirror shine
2:a bilden; Depend - Vit nagelpenna
3:e bilden; SPA - Bad salt, Bad konfetti


- Minneslund -

RIP.
Detta var min gamla hund, Ceasar.
Det var med stor sorg vi fick ta bort han, han led av elakartag leukemi för unga hundar.
Han skulle precis fylla 3 år. Saknar honom!

♥ R.I.P Gubben




candy
Godis ros
Ljus ljus ljus..
Eld & Vatten


-
Jag -

Al fraesco
Tyckte bilden blev ascool, gjorde om den i nya Adobe Photoshop CS3
OLDIE
Inte hemma hos mig, men var bra vig



-
Syster -

Finaste.
Min syster, gravid=)

Åsikter
Postat av: Sara

Jätte fina bilder. Spec dom på dig o den på Kina. :)

2008-11-18 @ 12:47:59

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0