Gårdagens

Bloggade ju lite igår, men sen så när jag skulle publicera ut inlägget så bara lägger internet av.. så här kommer gårdagens blogginlägg..

Vad skulle jag göra utan min älskling och mina katter?! Jag förstår inte, när man är ledsen finns dom alltid där för en..
Är så himla glad för det, samma med familjen & vännerna förstås men på ett annat sätt.. Jag älskar mina katter mer än nåt, skulle nån ta dom ifrån mej för gott skulle jag må superdåligt, skulle nog inte kunna förlåta personen, (MÅSTE VARA EN VÄLDIGT BRA ANLEDNING ISF!) Och älsklingen framförallt, han e det bästa som skett i mitt liv, han gör mej alltid glad, säger hur mycket han saknar mej och älskar mej, kan nog inte bli lyckligare när det gäller honom, han e allt jag önskat :)
han får ett + för att va en gentleman, (oftast).
Och på tal om familjen ska vi inte snacka om att ställa upp för varandra i vått och torrt, man kan nog leta efter bättre familj.. Skulle aldrig kunna byta ut mina föräldrar eller mitt liv mot nåt, é hemskt uppskattad jag ens fick en tid på jorden så:) Mina vänner e exakt likadana, ställer alltid upp, lyssnar o lugnar ner mej.. Ni har hjälpt mej med många svåra stunder i livet. Tack!
Familjen, Pojkvännen, Vännerna & Mina katter - Jag älskar er, glöm aldrig det! Oförglömliga tider för livet! <3

Åsikter
Postat av: Sara

Naw, vad fin skrivet ju. :) Alltid vi syrran. <3

2008-10-08 @ 17:29:13

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0