Kolmården

Sommar 08 - Kolmården

Giraffer som äter
Några söta giraffer som äter och nåt annat konstigt djur! =)
Elefanter
2 Stora elefanter som stog och dansade till lite musik, typ rörde bakbenen varannan gång och snurrade på snabeln..
Sen blev dom visst skitnödiga :P

Nu när jag endå skriver om elefanter ska ni få en länk, snälla kolla klart på hela!
Elefantet RITAR med sin snabel..
Riktigt fint: http://www.youtube.com/watch?v=He7Ge7Sogrk
Grr Im a tiger
Grrr, í´m a tiger! not.. Men fyfan vad vacker den var :)

Åsikter
Postat av: Tommy

Aaa håller med.. Tigrar är vackra=) Kolmården, de va ju inte igår direkt.. Sist jag va där typ, så åkte jag bara igenom,, på knappt 3 min eller nåt..=P

Men de vore kanske nåt å åka upp till..

2008-10-14 @ 22:28:08
Postat av: Sara

Jätte fina bilder ju, va väl mycke som va värt o se där. :) Kul d där me elefanten som ritade. de borde vara totalt omöjligt. ritar ju fan bättre än mig. :D

2008-10-15 @ 13:19:20

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0