MEN VAF*N?!

Blir inte den hunden heller! Han ringde upp idag och berättade lite "nödvändig info" : ja, hunden har lite aggresiva reaktioner ibland, kan bita tag i en och speciellt småbarn..
Inte fan vill man ha en sån hund, så blir och leta vidare.. Men som det låter nu blir det nog en chihuahua en valp från en kennel, men kanske har en hund inom en månad..! Vill ju vara säker på att hunden är frisk och har bra hälsa när den säljs, och valp ska det va!



Nu sitter jag här och pluggar smått på svenska uppsatsen samtidigt som jag kollar runt efter lite kläder på nätet och tittar på serie:) Det går framåt, snart klar hoppas jag, men grejen är den, ger man mej en penna och ett block och jag väl vet vad jag ska skriva går det snabbt som satan.. * stolt * 
Så går lixom inte och bara skriva ett par sidor.. Kommer säkert ligga runt 20 sidor i slutändan..
Men nog om mig för engångs skull, hela bloggen är om mitt liv. Hur mår ni? Jag mår ganska okej..



LOL! Kolla in den här länken, de är nästan ett måste!
Http://www.youtube.com/watch?v=J4HH6FDwj5Q
Kommer man nånsin våga använda vaselin igen utan att tänka på den här sången?? :O

Wiie, snart är det jul ju, faktist inte så länge kvar.. Längtar till presenterna och få umgås med familjen, senare på kvällen va med vänner och defentivt killen:)
Imorgon kommer några bilder och kanske dagen outfit, ni lär märka :)
- * Ursäkta för min dåliga blogguppdatering igen, men har bakat hela dagen och vart borta*

Nu ska jag plugga vidare tror jag, men först lite varma scones till serie!  rauwr! ;)
Puss kära blogg..

Åsikter
Postat av: Cazzi

Måste bara säga att jag älskar din blogg så himla mycket! Läser den varje dag.. Önskar jag vore mer som dig. You Go Girl!

2008-10-29 @ 03:16:31

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0