Tommy + Min dag

Här kommer en bild på Tommy min bästa vän!
Snart ska jag käka och kolla på serie kanske, och bada ska jag hinna göra..
Tommy ska komma, thihi:) Vill ju inte låta han vänta.. Men jag gör så gott jag kan..
Tommy var lite trött efter att ha tagit upp bryggorna, han flåsade, haha!
Tommy var lite trött efter att ha tagit upp bryggorna, han flåsade LITE, haha!
Men endå en ganska bra bild på honom =) eller hur tjejer ? ;)

+

Min dag har vart ganska okej, fick inte mycket till sömn inatt.. suck!
Har vart med på Tommys jobb idag sen shoppade jag lite i norrtälje idag, kommer in med bilderna på sakerna jag köpte senare eller imorgon. Beror på om jag hittar laddaren till kameran så den har batteri och jag kan lägga in bilderna i datan, för det är lite svårt att lägga in bilderna i datan med en död kamera..
Nåväl, måste kila nu om jag ska hinna med allt..
Puss


Åsikter
Postat av: Tommy

Haha nej jag flåsade inte alls=P eller jaa kanske lite då, tog iaf 3 timmar å få upp dem på land så..=)

2008-10-14 @ 22:22:32
Postat av: Sara

Finns väl bätte bilder iofs. ;P Men du hittade iaf laddaren efter vi letat ett bra tag.

2008-10-15 @ 13:28:02

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0