Gott & Blandat

Ursäkta igen för världens sämsta blogguppdatering, har inte haft orken:(

Gåva Ljus
1. Här är Krya på dej presenten jag fick av Tommy!
Han är så snäll så.. Tack igen:)
2. Massa fina ljus, doftar gott och är väldigt avslappnande:)
Och så får man en fräsch doft..
Björn Borg Och Magen Fin, fick den.
3. Bild på magen, Björn Borg brevid..
Bilden e omgjord i solariserad formel :)
4.  Fick denna fina tändare av mor, så jag kan tända mina fina ljus!
Tack!
Greek Mat:D SkäggaGam
5. Grekisk Mat från Skärholmen, Mums!
6. Syrran´s Ödla, en SkäggaGam.. Så söt, på sitt sätt!
Sommar vid klaffbron Vinter vid klaffbron
7. Sommar på klaffbron och över vattnet..
8. Vinter på klaffbron och över vattnet..

Åsikter
Postat av: Sara

Massa fina bilder, o god mat som fan . :D

2008-10-08 @ 17:31:19

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0