Katterna som små

Här kommer några collage som jag gjort lite snabbt innan jag måste hoppa i säng bums!

Kittylicious
Kitty som liten, skulle ju ladda upp på henne sen länge har jag tänkt.. Men har bara inte orkat, har kännts som det skulle vara en evighets jobb, men nu e det klart..

Smulilicious
Smulan från när hon var liten, det här var första dagen hon var hemma hos oss.

Snaaark
Smulan fortfarande första dagen, hon var alldeles mager och sömnig, hon hade ju knappt fått nån mat, hon var ganska rejält undernärd.. Men det löste sig, nu mår hon prima det är huvudsaken.. Här busar & sover (snarkar) hon..

Kitty som liten
Kitty, första dagen här oxå, den sista bilden, alltså den 3:dje.. Kolla in hennes stora ögon snacka om rädd hon va?
Men nu e allt bra med henne oxå, hon stormtrivs..

Båda missarna
Kitty, Smulan&Kitty, Kitty.
Smulan/Kitty bilder var första dagen, Kitty kände sig hotad av en ny katt i huset av samma kön, så första och andra veckan var dom jävla ovänner. Fräste och morrade, klöste hit och dit.. Man ser på bilden att smulan ser lite smårädd ut medans Kitty sitter lite bossande på vakt..
Men nu é dom som en svans, gör allt ihop, äter, sover, går på toa..
Dom är som ämnade för varandra <3 Älskar er..

Åsikter
Postat av: Sara

Våra små älsklingar. Underbara när dom inte gör massa dumheter.

2008-10-15 @ 13:39:05

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0