Midnatt !

Kommer inga fler bilder idag, bara orkade inte fota, men lovar att de kommer några imorrn!
Vet ni? Ni som läser min blogg, ni borde kommentera lite, inte bara läsa, det é alltid kul med kommentarer..
Vore uppskattat..

Vet ni vad underbart?!
Vi hade ju bara en dusch förut, dom tog ju bort badkaret innan vi flyttade in i vår nya lägenhet
så igår fick vi ett helt nytt badkar, snacka lycklig man va!
Jag älskar ju att bada, det e så jobbigt att duscha ju :P
Snacka om att man kommer bada typ varje dag! :D


Jag gjorde ju ansiktsmask igår, man märkte verkligen skillnad..
Jag har ju aldrig haft problem med min hy, dvs: finnar, pormaskar,
acne, fet hy, m.m.. Men märkte endå hur mycket lenare hyn blev av
att ha ansiktmasken, så tror det e nåt jag ska fortsätta med!
Även om de e lite jobbigt, men man tjänar ju på det!:)



Usch, mår inge bra:( Saknar min älskling så mycket!
Hemskt att vara på så långt avstånd från varandra.. ;'(
Kommer iofs hem på måndag eller onsdag inte bestämt än,
men det känns som en hel evighet, jag verkligen lider :(
Och mina små gosekissar, att kela och sova med dom..

Nåväl, som ni märkte va jag skrivsugen, va tvungen att skriva att mej lite.
Sorry ;P

Åsikter
Postat av: <3

Jag håller med dig, de borde va lite mer folk som skriver till dig här.. Är väl inte så duktig på de jag heller=( men jag är här minst 2gånger om dan å kollar om de skrivit nåt. Alltid så kul å få läsa din blogg=) å kolla på bilderna=)

Kram

2008-10-03 @ 08:10:22

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0