Sunday Again..

Skön söndag faktist..
Även fast jag är sjuk & verkligen avskyr söndagar.. Men det har vart en sånhära slapp dag:)

Typ badat, legat nerbäddad i soffan med katterna och kollat GRΣΣK... Vill ha mer Gossip Girl!
Redan sett alla avsnitt som kommit ut, typ till Säsong 2 - Avsnitt 5..
Dom serierna jag kollar på nu är typ: 90210, Heroes, GRΣΣK, Gossip Girl & sen typ 3 andra som jag kollar vissa avsnitt på bara, som 2 ½ Män, Simpsons, Family Guy:)

Appro på söndag, känns som de e söndag typ varje dag, känns ju senast som söndag var igår, tiden rusar ju förbi.. Hm..

Nåväl, här kommer några bilder från gårdagen och innan..
Gott, när man e frisk..
Liten kalas bild, en god tårta och en kladdig daim muffins :D
Va iaf gott, även om jag knappt kunde svälja ner det :P
Andra tårtbiten välte, ni vet ju vad det betyder... :( Så jag tog inte kort på den!

Rooosa!
Några ljus tända när jag låg i badet, mys :)
Rosa självklart!:D

Viii
Jag och "LILLA" Tyson..
Knähund, han tror han är så liten, haha..
Och fula jag, va ful just då.. Därför inte ansiktet får va med :D

Åsikter
Postat av: Sara

iiiih, vilken mysig dag ;p

2008-10-06 @ 13:57:18

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0