SöndagsTradition? ;'(

Upptaderingen hände det nada med, blir visst nästa vecka! Suck..
Och HundUpptaderingen nu då: Det blir en Jack Russel, visserligen inte en valp, men nästan. Det är en kille.
Hur gullig som helst, ska troligtvis hämta den imorgon i Stockholm. Kan inte bli lyckligare för tillfället!
Hur ska jag kunna somna inatt? Åhh längtar så!
Ska försöka fota honom imorgon och lägga ut här på bloggen. Super Gullig!

Men nu kommer lite bilder istället =)



Smink
Sminket, använder självklart inte allt varje gång jag sminkar mej. Använder oftast den
"gröna mascaran" Define-A-Lash & lite brunkräm:)
Vill ju inte ha som en kaka i ansiktet, usch! :S

MIG endast MIG
Jag, den första och tredje bilden är väl mer mig som jag ser ut till vardags..
Den andra bilden är mer till nåt fest-tillfälle.. :)

Usch!
Ursäkta den första bilden! FY SÅ ÄCKLIG!
1:a bilden: Syschor, mat till ödlan.
2:a bilden: Ödlan.
3:e bilden: Fiskar, vackra:)




Cappuccino
Kvälls Cappuccinon, kom hem från det kyliga höst vädret och var lite frusen.
Så tog och gjorde en cappuccino och tog ett varmt bad och satt mej sedan
framför tv:n och mös under filten med lite serie till:)
Mums! Mat..
Lite mat! Så himla gott, det var nåt kött med ris och beasås till:)
Ljus...
Lite mys med ljus! Hade ju strömavbrott så de vart lite mörkt! :S
Tommy!
Tommy, om ni undra över hans min var han inte beredd på blixten från kameran :D
BIG EYE
Mitt öga, thihi!:)


Jag é lite besviken på mig själv.. Jag brukar alltid blogga nåt varje söndag, men jag gjorde inte det igår! :(
*Gråta, nejdå men nästan* Nästa söndag ska jag försöka iaf.. Det e ju som en liten tradition..

Nej nu ni ska jag nog ta och sätta mej framför tv:n men först ett varmt bad!
Kolla lite serie och käka nått gott.. Och efter det kolla efter lite hundkläder så min lilla älskling inte fryser i vinter. det vill vi ju absolut inte!
Puss älskar er!

Åsikter
Postat av: Sara

Heh, jadu de va aif lika intressant som alltid att läsa din blogg. fint me ditt hår på mitten bilden. snart har vi troligen vovven här också. Wiho! :D

2008-10-27 @ 21:42:18

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0