Söndag/Måndag

Usch e sämst på att blogga på helgerna, men jag har lixom inte tid..
I lördags så va jag ju med Tommy.. Vi hade jätte kul, tills nån viss kom och förstörde hela kvällen och våra humör..
Och sen undrar om man e sur, så tänker man, e du dum i huvudet.. För personen som förstörde kvällen skickade massa elaka sms o falska saker som den inte ens behövt göra.. En helt onödig sak som gjorde värsta konflikten, och som vanligt var jag emellan båda, och bollades hit och dit.. Men men försökte glömma det och inte låta det snepippade apludret själv förstöra min kväll.. Så vi försökte hålla minerna uppe så tillslut va allt som vanligt,  så vi satt och snackade med morsan och hennes kompis + min ena syster.. Så lördagen var helt okej..
Idag var jag med Tommy igen, eftersom han övernattade :) Så kom nyss hem därifrån och självklart blev man stoppad av polisen.. Och så kom dom med sin jävla ficklampa och lös rakt in i ögat (TACK).. Och så fråga dom: körkort? ja självklart.. inga problem.. och sen blås i den här.. inga problem här heller.. så kör iväg ni.. phew, va skönt :) MAN BRUKAR INTE DIREKT KÖRA ONYKTER, eller hur!? :P haha..


Nu kommer lite bilder från gårdagen, !

Smulan
Smulan låg och sov, täcket låg lite huller om buller så självklart skulle hon sova där då..
Alldeles fluffigt och mjukt.. Och sen hörde hon Kitty min andra katt smyga det e därför blicken e lite uppspärrad! Hah..
Smulii
Självklart har Smulan sin alldeles egna fåtölj, och som en prinsessa sover hon på det fluffiga täcket..
Meey
En till bild på mig kan jag bjussa på när jag endå håller på..
Våfflat hår, märkte att folk tyckte det var fint, alla sa va fint ditt hår var idag då! =D
Tack tack allihopa! :)
gris
Min fina "minigris" som jag har ritat.. Jag tycker det é lite söt faktist..
Jag tycker grisar e söta när dom e små, dvs MiniGrisar..
Sugen på fika?
Coca Cola, Chips, Glass & Bakelser.
Fin lördagskvälls mys med lite gott till.. Inte helt fel va? =)
Drycker
- Tequila, Passoã, Smirnoff.
Mammas fina lilla samling, och nej hon är fan inte alkolist som ni uppenbarligen tänker när ni ser spriten och ordet mamma är i meningen..
Vi har dom faktist bara stående ..

PS. Tack för alla jätte fina kommentarer <3

Åsikter
Postat av: Björn

Snygg minigris :P

2008-10-13 @ 19:58:48

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0