Alltså ursäkta!

Ber om ursäkt för sämst uppdatering. Har helt enkelt inte haft någon lust att blogga, och inte heller något att blogga om.
Men här kommer några bilder istället!

Söt misse:)
Aww, mina små sötnosar, sådär brukar dom sova, dom älskar ju att sova! Fattar inte, en katt sover galet mycket ju! Men i brist på annat så:)
Mej mej
Bara lilla jag:)
puss tyson
Den här bjussar jag på, tkr jag é skit ful på bilden, men endå!:)


Har haft fullt upp idag, kom nyss hem från norrtälje, usch vilken dag, typ suttit i en bil hela dagen, fram och tillbaka hit och dit, men nu e jag hemma i allafall! Pheww, skönt:)
Så nu har man tråk, sitter framför datan o vet inte vad man ska göra, en lördag.. ensam hemma:(
Tänkte nog se en film, kanske wall•e, ganska trött, lär nog somna iaf :)  

* puss* ♥

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0