Star

Ända sen jag var liten har jag velat bli något stort, kunna sjunga bra, vara med på tv, finnas på internet, i tidningar och höras på radio.. Ha mycket pengar, bli modell..
Visa av sakerna är ju redan uppfyllda, men speciellt att bli stor på nätet,
dom säger att grunden kan ju vara att man börjar blogga, vilket jag har gjort, men det e ju inte tillräckligt,
visst är jättetacksam för att alla ni som besöker min sida gör det, men jag vill mer än så!!
Tips?.. (lämna en kommentar om tips hur jag ska göra för att bli större över nätet)

Åsikter
Postat av: stefan

inte så lätt att kommentera om man blir modererad av moderatorn hela tiden. Skulle de aldrig göra på ex aftonbladet. Där tar de bort inläggen i efterhand istället ;)



2008-10-11 @ 00:09:57

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0