Bara för jag älskar henne.

Jag fattar inte, varför gjorde jag sådär, snälla förlåt mig "älskling".. Va aldrig meningen att såra dej! Jag vet inte vad jag gör om du går bort, snälla stanna vid min sida o sluta upp med dina löjliga fasoner.. Snälla för min skull, hoppar du så hoppar jag, du vet det, eller hur Smulan? ;'-{ Du kommer alltid o då menar jag alltid ha en särskild plats i mitt hjärta, o om du inte fyller upp den speciella platsen som är just för dej, vem ska då göra det? Ingen kan ersätta dej, du vet det, jag vill och ska inte förlora dig, och jag kommer ge 120% för jag ska ha dej KVAR! SÅ ÄR DET BARA! Även om du som alla andra små busfrön gör nåt hyss ibland, de är så det funkar! :(

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0