bla bla bla...

... har inget o skriva om hehe.. men känner för att uppdatera lite endå.. inte mkt har hänt idag egentligen, fick syster o bebis på besök, ätit massa.. sen ikväll blir de väl somsagt kompis.. men de märks.. är inte jätte glad just nu! Känner bara för att flytta för gott från den här hålan.. usch så jävla trist "område", och helt sjuka människor.. Är väl just därför dom bor här, så alla skumma slipper känna sig utanför.. Men ska inte ta ut det här på bloggen, ska ju va positivare som jag försökt lova mej själv (wii-iii-ee..) *host*... Men de är fan inte lätt.. Får ju typ ta skit för allt o alla känns de som.. Men de är väl oxå en del av livet som *hemlig* brukar säga, men tycker jag är lite "liten" för det här redan !

Åsikter
Postat av: bells

inge så mkt ligger och tänker saknar min älsklinmg :(



händer nu på lovet då?

2009-04-02 @ 20:06:20
Blogg: http://bellyy.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0