Burn energy drink


Sitter här och dricker burn nu! Är faktist jävligt gott.. Händer ikväll för er då? Själv får jag lite besök så ska väl umgås o ha kul förhoppningsvis.. Fast ärligt talat vill jag egentligen bara sitta o slappa, typ ta ett varmt bad, smörja in mej, göra ansiktsmask osv osv.. Ja ni förstår.. Men men får ta de imorgon, kanske blir nån film, då blir de ju endå rätt lugnt.. Men jag hoppas ni får de jätte bra så hörs vi! Och juste, en sista sak, kom på när jag tvättade håret häromdagen att de fanns ett schampoo förut som jag älskade o sen slutade dom sälja de, de luktade o va skit bra.. Märker va Alberto VO5. Märket finns kvar, men inte just den shampoo-produkten jag letat efter 1000 år :(  Nåväl. PUSS!

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0