Nu är allt som det "ska vara"..


Åsikter
Postat av: Wictor Mattsson

Kära Josefin! Jag tycker du ska tänka dig för en eller fler gånger nästa gång du skriver i din blogg. För det första, så tror jag att varken Hemppa eller jag (Wictor, om du missade det) är intresserade av exponeras i din blogg på något dylikt sätt som detta, iallafall INTE jag, med BETONING på INTE.

Att Hemppa lånar ut min tv, som jag är i behov av, till er under två till tre dagar som han sa till mig gjorde mig ingenting. Att Adam sen frågar när vi får tillbaka tv kan jag inte se som något annat än en vanlig simpel fråga till den som vi faktiskt VET har tv:n, att det skulle uppfattas som någon slags hot eller trakasserier kan enbart du stå för, du bör ju trots allt kunnat fråga din mamma om detta eftersom ni troligtvis också kommunicerar med varandra.

Ingen har begärt att Du eller någon annan ska ta skit eller något annat, ingen har anklagat Dig för något konstigt. Och om Du nu i din vildaste fantasi ser trakasserier, hot och förföljelse överallt så får det stå för dig, så länge du låter bli att projicera dina egna känslor på andra som inte är intresserade av dem.

Vad Adam, Joakim eller någon annan har skrivit har ingen som helst betydelse eftersom du hur som helst ändå inte kan veta vem eller vad som skrivit dessa kommentarer och dylikt. Jag betvivlar ändå att ens hälften av dessa "kommentarer" var av "negativ" karaktär. Det kan ju trots allt med facit i hand ha varit jag också i sådana fall! Är man annars inte lite ute på tunn is om man inte kan hantera både positiv och negativ kritik? I sådana fall ska man nog reflektera över om "bloggande" är den rätta kanalen för den egna personens tankar?

För övrigt ogillar jag att bli kallad "dum" i en liten 14-årig flickas blogg, och för allas kännedom, jag har fått tillbaka den tv jag hade från början, och Hemppa fick tillbaka sin, som för övrigt aldrig kastades på något golv, utan som enligt min kännedom är hel än idag.

Med många vänliga hälsningar

Wictor Mattsson a.k.a Johan

2009-04-16 @ 22:36:06
Blogg: http://www.wictor.se/
Postat av: Wictor Mattsson

För din kännedom och för att ingen ska känna sig besvärad publicerar jag ett öppet brev på www.wictor.se där vem som helst är välkommen att läsa.

2009-04-16 @ 23:35:41
Blogg: http://www.wictor.se

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0