× Tv » Äta » Sova ×


Har haft grymt kul.. men nu efter några timmars skrattande ska jag faktist äta nåt litet + titta på tv vilket va aslänge sen jag gjorde.. Minns inte när jag gjorde de sist faktist.. Men kan inte va uppe så länge, är redan försent nu.. Ska upp 06.00 ska åka iväg 08.00 till *hemlig stad*... De ni, nu blev ni nyfikna va? :D Haha, bra för ni får inte veta ett skiiit ;) Kom precis o tänka på en bra låt jag hörde på radion idag men vet inte vad den heter, fett störande.. Vill ha den!!! Well.. sängen kallar snart bäst jag skyndar.. Får se om jag hinner blogga innan jag sticker iväg, annars kanske jag tar med min laptop, lr så gör jag det när jag kommer hem! Det märks.. Puss puss

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0