8 hours left

Nu har syster gått, hon har fanemej världens goaste gullunge till barn! Hon är bara för söt, speciellt med hennes miner då och då.. HAHA! By the way har jag vart vaken över 24 timmar nu, ögonlocken börjar kännas tyngre o tyngre, ljuset gör ont i ögonen & de rinner tårar från dom, jag fryser,inte nog med det så håller jag på att bli förkyld oxå, jätte kul! Men jag måste försöka hålla mig vaken till 21.00 ikväll o se ett program men tror jag tänker vila liten stund innan! Vill dock egentligen ta ett bad men vågar inte om jag skulle råka somna.. Men en sak är säker, ut idag igen ska jag INTE, så kyligt så de finns inte är typ -10 grader. Brr!..

Åsikter
Postat av: Sandra

sv: okej ;) det låter gott. Ska prova den någon gång, kanske till helgen!

2009-02-18 @ 14:29:48
Blogg: http://jiggly.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0