Du är utmanad..

Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  Read the fucking manual

 ♦ ♦ ♦
Snusar du?
- Nej.
♦ ♦ ♦
Röker du?
- Nä fyfan!..
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
- För det mesta.. 
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Nej..
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon? 
 - Tror inte de..
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- Mmmm...
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Haha nix..
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Lägger mej ner med papper i näsan ^^
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- Tisdags..
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Min bästavän.
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Yes Yes..
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
- To the world you may be one person. But to the one person you may be the world.
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Hemligt..
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Pappa
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Bli förevigt lycklig..
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Använder aldrig hårspray.
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
-  Min trogna familj...
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Vit/Grå
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Ja.
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Of Course!!
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Ibland ^^
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- På vad jag ska svara här..
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
- Äta..
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
- Hos http://brunettjane.blogg.se/


Lämna gärna en kommentar om du antar utmaningen

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0