Golfbanan, stallet, firmor..

Men fyfan vad det är kallt! Trött & frusen, kan inte bli värre.. Kan inte somna för jag fryser så in i helvete.
Iofs inte så konstigt när man vart ute 1 timme men innan de.. Va ute och träffade en vän.. haha.. nu lixom..
Jag vet jag vet, jag e inte så normal men vafan, kan man inte sova kan man inte.. Och nu får jag skylla mig själv när jag sitter här med mina ROSA händer som är iskalla..(hade endå vantar) Ja vad gör man! 
Ska göra varm choklad nu och sen ska jag fan försöka sova IGEN! Puss puss

Åsikter
Postat av: Marielle

Vad tycker du om mina nya kläder från H&M? :-)

2009-02-19 @ 20:47:40
Blogg: http://marielletorgersson.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0