Isglass som ska smältas..

Kan alla bara sluta va så elaka, "jag tror dig inte" ...  "är du seriös" .. blir galen.. ;'-{
Nu tänker jag ta ett varmt bad, känner mej som en isglass.. Sedan får jag se vad som händer, inte planerat nåt.


Åsikter
Postat av: Olelsi

Vad mysigt med ett bad...och tända ljus.

Jag sitter och kollar min mail men snyft har nog inte vunnit. Men jag överlever..hihi!!



Ha en bra kväll!!



Kram Nettan i Hälsingland.

2009-02-04 @ 21:18:52
Blogg: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Sara

Finns ju ingen anledning att inte tro på de du säger..

2009-02-04 @ 21:51:18
Postat av: Sara

Finns ju ingen anledning att inte tro på de du säger..

2009-02-04 @ 21:52:02

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0