Powernap!

Nu har jag fått min lilla p o w e r n a p!

Nu kan jag hålla mig vaken ett tag till förhoppningsvis.. Alltså sov från typ 14-18 lr nåt så undertiden har jag käkat, badat o myst med mina djur :)
Haha nu blinkar det förfullt här på min msn, värst vad poppis jag är då ! ;D
Well, iaf så vill jag egentligen bara ligga under ett varmt täcke med & dricka varmchoklad.. Men kan inte göra de av 2 anledningar; 1. Jag kommer typ somna direkt 2. Jag vill inte ligga ensam ;( Så alltså ska jag sitta och frysa o ska ha tråkigt för o va vaken, men de e ju nästan så haha! :P Nej nu ni, nu ska jag hitt på nåt!.. Pussar

Åsikter
Postat av: <3

Gullig bild förresten=)

2009-02-18 @ 20:34:49

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0