Städat i 4 timmar -.-'

Phew, klar.. Ja nu förstår ni så har jag bara hunnit med och städa.. tog en riktigt tömning på skräp o alla lådor, hyllor osv.. Dammsög & torka golven, la all smuts i tvätten. Putsat upp allt o dammat.. Ja de mesta man kan tänka sig.. Allt tog 4 timmar så jag har bara hunnit med det.. Ska snart äta o ta ett bad.. Är helt slut.. Imorrn måste jag upp tidigt för den delen oxå, ska ner på stan med pappa o syster o shoppa :) Skulle ju köpa en ögonskugga från isadora ja blev kär i, men sen när ja rensade märkte jag att jag hade en sån o blev aspepp på att fortsätta städa.. Sen gick ja igenom kläder o hittade massa jag letat efter typ flera månader.. o då blev man ju asglad.. så nu har ja massa fina saker o ha med mig hem :)
Bilder kommer imorrn by the way.. hinner inte idag.. strax sova.. Puss! Ha en bra morgondag ♥


Åsikter
Postat av: Sandra

tack som fan för att du röstade på mig :D



godnatt, kram!

2009-02-10 @ 01:18:28
Blogg: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Sandra

fan vad kul! :) uppskattar det verkligen. Men nu måste jag lägga mig och sova, dumma skola.

2009-02-10 @ 01:25:28
Blogg: http://jiggly.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0