Tjingeling! ...

(skulle vart postat för 3 tim & 15 min sen)

Tjingeling! (:
Vart en skön dag, hade syster på besök med sin bebis Tindra! Var trevligt, det är alltid roligt, speciellt när man får hålla henne, hennes hud är ju så sjukt len & jag som tkr min är len nu lixom.. *avis*


Och nu är jag iaf nyss hemkommen från handlingen, va så trött att jag somnade i bilen :P Men vilket fall som helst så blire nog att sova tidigare ikväll. Ska ju upp tidigt imorrn (07.00).. Så bra om jag e lite pigg då oxå.. Sen på kvällen blire lite hemmafest :) Sen på lördag blir det ju som sagt stockholm igen, fan vad underbart!
Nej nu ropar syrran här: "kom hit josse, vi ska beställa pizza!!" haha.. Så det är väl bäst jag går innan jag är en död lammunge .. Kram

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0