1:a Tävlingen jag bloggar om

1:a tävlingen jag är med och skriver om i bloggen.
Jag är med och tävlar om det här:

3 Stycken vitamin E nagellack, en nivea peel
of ansiktsmask, nya nummret av Glamour, små bruna hårklämmor,
ett vattenmelon läppglans/läppbalsam, en foundation brush, en
hallon shower gel ,en guarana, ginger och bergamot body wash.

Va med du oxå! AmandaJosefine håller tävlingen och den avslutas 7 Januari, så kom igen!
Hoppas jag vinner, vinner ju aldrig.


Åsikter
Postat av: AMANDAJOSEFINE

Super bra! verkligen toppen, så nu är det bara hålla tummarna och hoppas på vinst :)

2009-01-06 @ 12:03:56
Blogg: http://amandajosefine.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0