A little girl and so many thoughts

Tjolahopp! Har uppdaterat skit dåligt, jag vet.. Men jag har haft andra viktigare saker för mig.. Iaf en stund av den tid jag vart borta från datan :) Men nu mår jag bra igen, allt är löst & är jävligt glad för det! Men kan säga att jag inte var så jätte glad o pigg.. Vilket fall som helst är det löst så ska inte sitta o älta, bara onödigt :) Så vad har hänt idag? Själv har jag inte gjort så mkt, har haft syster o bebis på besök, vart ute med syster & fotat (bilder kommer senare), handlat, hyrt film o sen badat bara.. Så snart ska jag faktist gå och läsa (ingen bok då men endå).. Sen så hoppas jag på lite mer sömn inatt än igår & att jag slipper vakna med världens huvudvärk! Men det återstår att se :)

J u s t  nu sitter jag bara på msn, facebook & lyssnar på lite musik.
Lyssnar på: Jadde - Sunshine

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0