Fix me?


Jag hatar killar ibland, ibland kan dem förstöra ens liv så jävla mycket. Men killen verkar själv inte förstå, vad det är dem gör mot tjejen. (Alla killar är inte svin, men dem flesta, tyvärr) Jag är bara 14 år, men jag vet en del om kärlek. Kanske inte lika seriöst som en vuxen, men jag vet hur det är att vara kär, och få sitt hjärta krossat. Men det är en del av livet, vara kär och få sitt hjärta krossat.

Och när en kille utnyttjar en, är det de värsta. Killar ska alltid göra allting så besvärligt. Vissa killar är faktiskt seriösa, men andra killar tänker bara med kuken, och dem har bara inte växt upp. För dem som är mogna och har växt upp, söker seriöst i detta läget. Jag är väldigt varsam med mitt hjärta, jag ger bara inte bort det sådär, utan jag kollar allting innan, och är verkligen svår, så att jag vet vad killen kämpar för. För om man bara är lätt så blir det en lek för killen, och om man är svår så ser man ifall killen verkligen kan kämpa, om han inte kämpar, då ser man vad han är för typ utav kille.


Som alla tjejer säger, den ända killen man kan lita på är pappa. Det är fan sant, helt sjukt.

Älskar man verkligen nån på riktigt är man inte otrogen. Man ska va ärliga mot varandra. Jag vet hur de känns med ett krossat hjärta & det är inte det lättaste att laga. Tro mig. Ni som inte vet hur de känns, va glada. Då har du hittat en trogen kille åtminstonet. Think about it. En sån liten sak, ett par sekunder kan förstöra hela en annans liv som man bygggt upp tillsammans.. Som tagit en evighet.. Den evigheten förstörs på endast några få sekunder. Är det verkligen värt det? Nej.. Och värre är det om det händer i onyktert tillstånd, är man nykter vet man åtminstonet vad man gör.. Och är man otrogen hoppas jag att människan tycker det var värt det, och att det åtminstonet tyckte personen såg bra ut, va en bra människa & vill leva med den människan. Inte bara pang poff första bästa..tack & hej! I värsta fall kan man ha riktigt otur.. Men de är en annan sak som inte hör till. För jag vet att killar gör dumma saker ibland, och dricker man kommer de fram mer då & då kan de bli dumt.. Ja ni förstår vad jag menar..

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0