I love pink!

Moshi moshi!
Har badat/duschat nu, sen efter de fönade jag håret.. Ska snart platta det.. Så vad händer ikväll för er?
Blev visst inget uppsala idag. Men men.. vad gör man.. får se vill till stockholm kanske drar dit. Fick nämligen pengar av snälla pappsen så blir några jeans o tröjor osv.. Perfekt.. Så åker jag blir de shoppa + vänner. Men vem vet, vet inte riktigt jag själv än.. Men åker jag lär de inte bli i ett sånt här fint åk som här nedan! ..... tråkigt nog.. men sålänge jag kommer fram dit jag vill klagar jag inte. Tur de finns bussar, pendeltåg, tunnelbanor osv :)


EDIT: Åker inte till sthlm, åker lr går ingenstans. Fick sjukt otrevligt samtal, så nu e man på dåligt humör IGEN!
Förstört hela dagen då som vanligt, så sitter här hemma & ruttnar så kan DU hålla din jävla käft o va nöjd...

Åsikter
Postat av: Sara

Blev rätt trevligt ändå tillslut väl? =)

2009-03-15 @ 17:52:01

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0