Peace

Goddag!

[frukost=kladdkaka m. grädde]

Blev en jävligt sen natt, not good! Men va värt det .. Nu är det ju faktist frid & fröjd.. Löste alla problem jag kunde igår som jag hade.. Vet att de låter lite konstigt, men alltså är bara glad nu.. Skönare me peace lixom, pallar inte bråka.. Blev inte sthlm idag men blir nog imorgon annars till helgen, får helt enkelt se.. Sen så kommer jag med besked om 2 saker senare idag, måste bara komma ihåg de! Minnet är lite dåligt just nu, vart de några dagar, men de e nog för jag vart snurrig typ 2-3 dagar o haft huvudvärk o så.. Och jag har ätit o druckit bra.. Så vet inte vad det kan va.. Men hoppas de blir bättre.. Lite jobbigt att gå o de känns som man går böjt åt ett visst håll mer än de andra..

Iaf solen skiner, allt är frid & jag mår bra.. Så ska snart iväg till affären & handla lite, ska nämligen laga pizza till mat, yummie! Älskar hemmagjord pizza.. Men vi hörs senare, puss sötnosar!

Åsikter
Postat av: Sara

Hoppas du mår bättre nu iaf. :)

2009-03-18 @ 23:56:59

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0