YouTube

Filmen var faktist bra.. Just nu är jag jävligt trött, men funtar på att ta ett bad.. Efter som syster MÅSTE ha datan tydligen :S Så ny vecka imorgon vilket innebär att de blir supermkt shopping i veckan för mig! Längtar, blir nog in till sthlm & uppsala.. Kanske nacka-galleri eller sickla eller vad det hette.. minns inte riktigt.. Nu somnar jag snart här, tog faktist ett bra tag o skriva det här lilla faktist! Puss på er ♥ Här kommer en liten snabb snutt på Tindra glad igår.

Åsikter
Postat av: Cissi

Sv; Det låter ju riktigt bra det :D

2009-03-16 @ 06:54:50
Blogg: http://cissibjurholm.blogg.se/
Postat av: Sara

Så underbart söt hon är. :)

2009-03-17 @ 17:35:11

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0