Welcome 2 Underworld


Hello! Jag tänker faktist inte be om ursäkt den här gången för dålig update, de är trots allt min blogg o den uppdateras precis när fan jag vill, så slut me ursäkter.. Jag har faktist inte haft lust o blogga alls.. Är sjuk, trött & fryser.. Ser ut som en zombie som går runt likblek .. hehe, får börja sola när solen kommer fram.. Ingen BUS-kräm.. Blir alltid misslyckat o dessutom är de mycket snyggare med äkta bränna än fake !... Så vad har hänt under er dag? Själv har jag haft astråk o typ fryst som en isbit :( Funderar på att ta ett varmt bad, o faktist fixa till mej lite! Men upptaderar senare när jag har lust, kan va om några timmar, imorrn, kanske om en vecka.. Återstår att se!
  

PS. Jag vet att jag är INTE perfekt o de vet du med! Jag bara trodde inte de här om DIG?! Men var väl just därför...

Åsikter
Postat av: Erika

Vilken fin bild!

2009-03-31 @ 17:49:03
Blogg: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter inte så bra, de sista. :/

2009-03-31 @ 22:48:12

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0