Vårkänslor

Hej bloggen! Glad man blir när man vaknar till en klarblå himmel & solen skiner förfullt.. De får en verkligen på vårhumör, speciellt de friska kalla vindarna... Love it! Längtar ännu mer till sommaren just nu, bara ligga och slappa ute på systers tomt o dricka massa o äta gott.. Fyfan härliga tider.. Nej de är bara för underbart att drömma sig tillbaka, vilket jag inte ska göra mer, längtar bara massa o sen kliver man ut ur porten o de är helt iskallt ute! Som värsta chocken! .. Well.. Idag händer det nog inte mycket alls, vad jag vet än iaf... Men ska snart sätta igång o sminka mig, platta håret & byta om.. Innan jag går ska ni få se ett par coola & dyra skor som varken är snygga lr fula.. Eller vad tycker ni?

Åsikter
Postat av: MissCM

Jadu, dom där skorna var ju speciella!

2009-03-19 @ 22:44:59
Blogg: http://misscm.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0