Ledsen, irriterad & besviken.

Hela helgen har bara varit usch, fy o blä!
Har typ feber, jätte kokhet...som en levande stekpanna typ.. steker man bacon på mej blir dom väl brända..
Vill inte direkt gå in på detaljer med vad som exakt hänt, det e trots allt lite för privat för o publiceras..
Kan säga så mycket som att man nu vet vems ens riktiga vänner är och att det är sjukt jobbigt att kännas bortglömd
som jag nu gjort.. vilket jag var, blev totalt dissad helt enkelt.. Visst finns värre saker o klaga över, men mitt liv är ingen dans på rosor utan taggar.. Självklart har jag stunder då allt vart skit, speciella dagar, månader.. Men det är inget jag
tänker berätta här då det är alldeles för privat då knappt mina bästa vänner känner till om det.. Inget jag vill dela med mej av, håller det mest inne för mej själv och pratar om det i familjen då de va alla som nästan drabbades..
Men det är en helt annan story, det jag ville säga är bara att just nu känns det som att allt bara är skit, att man ens orkar fortsätta... vilket liv man lever, jag lever..rättasagt.
Trots allt läker tiden såren men fortfarande finns ärren alltid kvar om ni förstår mig rätt..
Folk som har mage att klaga på mej och inte är mycket bättre själva, sånt gör mig less!
Efter denna kaotiska helg eller va de nu heter... så har  jag verkligen fått mig en riktigt tankeställare och insett mer än jag egentligen ville.. sanningen blottades verkligen FÖR mycket för mina ögon, hur mycket jag än försökte stänga dom..
Ursäkta det långa inlägget, men de e trots allt en blogg och min blogg, som jag skriver av mig på/i så ni väljer ju frivillgt om ni vill läsa, och läste till den här sista biten.. Ursäkta dålig uppdatering oxå, men allt detta sög musten ur mig.. Lovar inget men om jag orkar ska jag försöka fixa o dona lite här i bloggen imorgon o uppdatera bättre.. Men det kräver lust o ork.. Som sagt, vi får se.. Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och iväg o handla i norrtälje med syster yster o mami..

Övrigt idag senaste timmarna har jag haft det ganska okej.. Skrattat lite åtminstonet..

Åsikter
Postat av: diana

Tack för din gulliga kommentar! KRYA PÅ DIG=) Just nu har jag TÄVLING på min blogg! Nominera bästa modeblogg! Har du en mode blogg du vill ska vinna titeln? Eller vet du en mode blogg som är riktigt bra? Skriv en kommentar hos mig så är den bloggen med i tävlingen! Bland de 10 som fått flest nomineringsröster röstas sedan en vinnare fram.



PRIS:



Bästa mode blogg får ett lyxigt litet travel kit från Molton Brown!



En vinnare dras också av er som röstat som får en lyxig överraskning!



DAGS ATT BÖRJA NOMINERA! LYCKA TILL!! Kram// Diana

2008-12-22 @ 12:36:32
Blogg: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Clara Sjögren ♥

Hihi okejj, har lagt till dig nu. Har du lagt till mig? :D

2008-12-23 @ 18:27:37
Blogg: http://clarasjogren.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0